آمادگی کامل ایران برای رقابت با قطر
آمادگی کامل ایران برای رقابت با قطر 

تیم ملی ایران با آمادگی کامل و روحیه خوب برابر قهرمان جام خلیج فارس امروز به میدان خواهد رفت.

شکست سنگین قطر برابر امارات با نتیجه 4 بر یک، موجب شد که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتظاری جز مبارزه و پیروزی برابر قطر در دیدار فردا نداشته باشد.

ایران در گروه C رقابت ها با تیم های قطر، بحرین و امارات همگروه است. ایران روز یکشنبه موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر بحرین به پیروزی برسد از این رو تیم ملی ایران امیدوار است که با پیروزی برابر شاگردان جمال بلماضی به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

کی روش تیم کاملی در اختیار دارد، این در حالی است که آندرانیک تیموریان از بازیکنان تیم ایران در تمرین روز سه شنبه به علت گرفتگی پا حضور نداشت. سرمربی پرتغالی تیم ایران گفت که شاگردانش مبارزه سختی پیش رو خواهند داشت.

کی روش پس از مسابقه روز یکشنبه تیم امارات مقابل قطر گفت:امارات خوب بازی کرد. ولی نتیجه دقیقا چیزی نبود که در بازی اتفاق افتاد. قطر یک تیم خوب با بازیکنان خوب است، آنها در 14 مسابقه آخر ، 8 مرتبه پیروز، 4 مرتبه تساوی و فقط یک بار در برابر امارات و بار دیگر در برابر تیم دیگر شکست خوردند. این نشان می دهد که قطر تیم قدرتمندی است و این برای ما قطعا مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد. ولی مهم ترین موضوع برای ما دانستن این است که فردا برابر قطر به میدان خواهیم رفت و دانستن آنچه که باید فردا انجام دهیم. دیدار فردا درباره قطر نیست بلکه درباره ما است که چگونه بازی کنیم و نمایشی ارایه کنیم که به عملکرد مطلوب برسیم.

کی روش ادامه داد: ترجیح می دهم که بر روی تیم خودم و نه تیم قطر تمرکز کنم. ما می دانیم که قطر نتیجه بدی داشت. ولی نتیجه بد نشان دهنده بدی تیم نیست .همان طور که نتیجه خوب بیانگر خوبی تیم نیست. از دیروز ما فقط یک موضوع را مد نظر داریم و آن این است که تیم ملی ایران چگونه برابر قطر بازی کند.

ایران در اولین مسابقه خیلی تحت تاثیر قرار گرفت و کی روش شاگردانش را تشویق می کند که به همین روش در برابر قطر بازی کنند.

سرمربی ایران در این مورد گفت: ما سعی کردیم که در زمین، تمرین ساده و درستی داشته باشیم. ما تیم داریم و نیاز داریم که با سازماندهی اصولی و چیزهایی که در ذهن داریم در 90 دقیقه نهایت تلاش خود را بکنیم و پیروز شویم . این برنامه ما است. این چیزی است که عادت دارم به بازیکنانم بگویم. بازیکنان در 14مسابقه آخر آمادگی جام ملت های آسیا، نتایج خوبی کسب کردند. بنابراین پاسخ می تواند این باشد: به عنوان یک تیم با یکدیگر کار می کنیم و متحد هستیم.




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: